Weer thuis

28 augustus 2014 - Linschoten, Nederland

Tussenstop
Na een eerste vlucht van 5 uur komen we aan in Guangzhou. China is wel een stuk duurder met 25 euro voor 4 drankjes. Op de heenreis had Colinda al de indruk dat de vliegmaatschappij hotels aanbiedt. Dat blijkt precies zo te zijn. Met onze wachttijd van 9 uur voldoen we aan de voorwaarde en biedt China Southern Airlines ons 3 hotelkamers aan in het Grand Hotel in Guangzhou. Lekker om even op te frissen in plaats van het hangen op de luchthaven. Zo worden we ook weer netjes op tijd opgepikt voor de tweede vlucht van 11 uur vliegen. Deze keer in een forse Boeing 737 met een royale collectie aan films op je eigen LCD-schermpje. Hoewel het natuurlijk een heel eind blijft.

Touchdown
IMG_20140828_063226Om even over 6 uur hebben we de touchdown op Nederlandse bodem. Lekker! Zelfs al onze bagage is probleemloos meegekomen.We vonden het al leuk dat Laura's vriend Ward ons wilde komen ophalen op Schiphol. Maar tevens was het een hele verrassing dat ook Koos, Carla en Thom ons stonden op te wachten . Heerlijk om zo thuis te komen.
Tja en zo komt er ook aan ons Indonesie project weer een einde. We vonden het heerlijk om te doen. Zeker ook gezien de aanleiding dat dit voorlopig de laatste  'grote' vakantie met het hele gezin is geweest. Maar ook om het met elkaar ontdekken en beleven van andere culturen en het samen opdoen van nieuwe ervaringen. Het weblog met onze verhalen, de foto's en alle lieve en leuke  reacties van iedereen zullen ons altijd met een goed gevoel terug laten kijken hierop. Een kus en knuffel aan iedereen en zeker tot snel weer in het echte leven.

20140828_070905Liefs, Pim, Colinda, Laura, Jetske en Jord.